subota, 4. rujna 2010.

one outfit

bok...
Cijeli Špancirfest nisam fotkala kombinacije pa na kraju imam samo jednu. Imala sam puno drugih stvari na pameti :D i to sam skroz smetnula s uma.

P.S. Tea brzo ozdravi!:*

xoxo Meg





Broj komentara: 9:

  1. ovo je odlično odlično odlično!:)

    OdgovoriIzbriši
  2. great blazer! i love it how u wore it with sneakers! cool combination!
    xoxo
    mina

    OdgovoriIzbriši
  3. novi blog! tea&meg super ste, a ova kombinacija mi je bez zamerke, chista 5ica :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Savrsena kombinacija, bas su super startasice na blejzer i sorc:)
    Pozz
    Shomeni

    OdgovoriIzbriši
  5. predobroo:) tea napisi novi post:D

    OdgovoriIzbriši
  6. sviđa mi se ova slika gdje rigaš vatru :)
    to zaista treba dugo učiti :O

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala.:) Svi mi kažu da sam jako talentirana^^

    OdgovoriIzbriši