utorak, 24. kolovoza 2010.

little obout us

 Hello everyone! :)

Mi smo Tea i Magdalena (Meg), najbolje prijateljice, gimnazijalke, mlade fashionistice :P . Zanima nas sve što je vezano uz modu pa smo odlučile djelić našeg poimanja stila podijeliti s vama na blogu. Ostanite s nama jer vas očekuje još mnogo zanimljivih postova koje ne želite propustiti!


Tea & Meg

Photobucket

Broj komentara: 5:

  1. You are so beautiful, and I love your hair!
    Good luck for your blog!


    http://chezg.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatke se, izgledate kao neki modeli i nikako vam ne bi dala manje od 25 godina! Ova siva haljina mi se bas svida! Drago mi je kad vidim da ima sve vise i vise hrv Mmodnih blogova;) pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. magdalena jako si lijepa i imaš predivnu haljinu.jel se baviš manekenstvom/modelingom jer bi stvarno bilo šteta da ne...

    OdgovoriIzbriši
  4. tnx:) a s obzirom da znas koja sam ja od nas dvije na fotografijama mozes mi to pitanje postavit i na facebooku:)

    Meg

    OdgovoriIzbriši